De fina mina

Jag brukar få frågan "hur orkar du med allt som du drabbas av"?
Svaret är enkelt, tack vare alla de mina fina. Det är verkligen så för vilka plockar upp mig varje gång jag ramlar och snubblar längs livets väg? Jo, de mina!
Jag har den enorma turen att ha fina människor bakom mig, jag har världens bästa föräldrar, och jag har tre fina syskon, fina släktingar och fina vänner <3
Att ha bra människor bakom sig är A och O, så där har jag en enorm tur, i den otur jag brukar drabbas av.

Det är också härligt hur man på olika sätt kan få in nya fina människor i sitt liv.
 
Tack vare att jag kom in på en blogg, av en slump fick jag inte bara en vän för livet utan två då jag genom den bloggen också fick kontakt med en annan tjej. Ja, det är såklart er Linda och Terese jag syftar på. Tre olika människor på olika ställen i landet som inte känner varann sen tidigare har nu fått en toppenfin kontakt. Och vi råkar tyvärr bo långt ifrån varandra men detta är då två tjejer jag ändå står nära. <3<3
 
Ja, det är ett exempel på hur man kan få nya kontakter och vänner för livet, genom kursen jag gick förra året har jag också fått många fina vänner.
Jag är en social och öppen person och då knyter man ju nya kontaker längs livets gång, gillar det skarpt och vänner får man då inte för mycket av.
 
Med detta inlägg vill jag just bara poängtera hur viktiga ni är för mig och hur tacksam jag är för att få ha alla er vid min sida, ingen nämd och ingen glömd <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0