Är man inte redan dålig så blir man...

Hela tiden ska det finns så många "om" och "men"...Jag har nu haft tillfällig ersättning i tre mån, pga strulet med den tillfälliga har jag fått flera tusen kronor mindre än vad jag ska ha.
Jag har genomgått en himla påfrestande utredning på 3 v, tog rejält på krafterna den, både fysiskt och psykiskt men mest fysiskt i mitt fall. Mitt knä fick nog lite av "dödstöten" där nån gång så tänk vilken tur att jag iaf sa stopp innan jul då utredningen skulle satts igång. Typ i samma veva som jag förstörde knät. Men med facit i hand finns det ingen som helst möjlighet att det hade gått att genomföra då så alltid nåt antar jag.
Alla funderingar jag ska ha i mitt huvud för vill ju bara ha ett beslut på att jag får fortsatt ersättning.
Men i denna väntan måste man såklart fungera och jag har gjort mitt bästa men det här hänger liksom alltid över mig. För ska jag ha pengar till min hyra i April? Rätt så avgörande och därför kan jag inte släppa det helt.

Nu ska jag då gå och vänta och vänta...Jag väntar på ett beslut så jag äntligen kan få reda på hur det blir, svart på vitt. Jag vet att de på "rehab centret" sa att det tar ca en till två veckor innan de lämnar sin bedömning till FK, jag vet att de fortfarande inte fått den och jag vet att halva månaden snart har gått...Jag väntar fortfarande på pengar jag ej fått från dem och jag har ett knä som inte gör annat än tickar just pengar, inte räcker det med att det liksom är förstört på nåt vis som jag inte vet hur de ska fixa.
 
Usch och fy alltså :S
Jag får såklart bara hoppas på det bästa och tro att allt löser sig.
Men jag kan då också säga att har man inte magsår så får man!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0