Jag väntar och väntar...

Visst är det drygt att bara vänta o vänta?
Jag har fortfarande inte fått något beslut från FK, det ena efter det andra råkar jag ut för ang det där och allt gör i sin tur att det drar ut på tiden. Jag ska alltså ha en utbetalning om nio dagar, och vet inte ens om jag får nåt.
Detta är skitjobbigt och hänger liksom över mig hela tiden. Har man inte magsår får man då banne mej!
Och om det sen hade räckt med det, nej då massa annat strul också, såklart.
Mitt knä blir inte bättre, snarare tvärtom. Igår höll jag på att ramla, jag bara gick och det räckte för att det skulle va på väg ur led igen. Vet inte om jag vred till det på nåt vis där för jösses vad ont jag hade igårkväll/natt. Nästan lika ont som i början och hur länge ska det behöva va så?
Idag är det nog ännu mera snett plus att jag efter igår har himla ont i min fot med. Så himla trist och mitt tålamod med det här knät börjar tryta.
Ska till min sjukgymnast imorgon så får vi se vad hon säger om det hela, och så väntar jag fortfarande på röntgensvaren.
Jag har också fortafrande stora problem med svullnaden i det benet, fått skavsår av mina strumpor och av knäskyddet. Svider lagom gott när jag sen vräker på linement!
 
Ja, jag väntar alltså även på att mitt knä ska rätta till sig.
Nån gång ska det hela lösa sig och bli bra får jag hoppas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0