Seeeg

Igår hade jag bara en halvdag på kursen, för jag skulle nämligen iväg sen, till min egna lilla häxa :P
Det var ett tag sen sist jag var där och sen dess har det varit rätt mycket för mig, bihåle och öroninfl, allergisk reaktion, rejäl sömnbrist. Så det var väl rätt väntat att mina värden skulle vara i botten. Jag har ju bara blivit tröttare och tröttare plus att min vanliga värk blivit allt bråkigare.
Så jag fick många nålar och som vanligt blev jag totalt slut efteråt.
Sen igårkväll fick jag ondare och ondare men var rätt snabb med att ta en stark värktabl, innan det bara brast helt liksom. Så efter ett par timmar kunde jag somna från allt, sov sen som en stock ända till nio imorse.
Gud så skönt det var, förvarnade min ledare igår om att jag troligtvis skulle bli hemma idag och efter min natt skippade jag att ställa klockan. Var i stort behov av att få sova ut.
Ändå är jag totalt slut idag också, fruktansvärt seg i hela kroppen. Har sovit endel under dagen och sitter nu med en kopp kaffe för att försöka piggna till lite.
 
Önskar er alla en trevlig helg :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt för dig att du fick sova! Var nog bra ide att
du tog tabletten innan det blev förjäkligt! Hur känns det idag då?
Ang bullarna jag gjorde så ska smeten va rätt så rinnig :) kram

2012-10-20 @ 11:23:05
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Linda

Men vet du Malin, Du kan bli försäljare av ZBH,
perfekt ju om inga andra säljer kring dig!
Gå in på zbh.se och läs! Å vättarba var inte mina, de
Såldes också idag :) Du skulle passa perfa för detta , du får köpa grejer billigare och får även använda visningskollektionen hemma själv :) kram

2012-10-21 @ 21:02:05
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Linda

180 kostar den Malin. Du skulle DÖ om du såg allt fint hon gör ;) ska kolla vad hennes grupp på fb heter.. Kram

2012-10-21 @ 21:59:36
URL: http://Vimsmajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0