Trött!

Igår var jag hos min "häxa" och äntligen kunde jag få en fullständig behandling, länge sen sist pga Borrelian.
Min värden var relativt okej och jag mår ju skapligt så trodde nästan det. Min mage måste jag dock ge mer tid för klarar fortfarande inte av gluten. Bara till att fortsätta och visst funkar det, för var ju betdyligt värre förut.
Hon behandlade också mina öron och det känns så himla skönt för mitt dåliga öra. Min trumhinna är fortfarande trasig och även där måste jag ge det tid så det orkar läka. De här ljusbehandlingarna kan dock hjälpa det på traven lite plus att vi kanske kan förbygga nya inflammationer på det här viset.
Blev totalt slut som vanligt sen igår och höll på att somna i bilen på väg hem t.o.m.
Så sov en timme när jag kommit hem och sen igårkväll blev jag sådär dålig jag kan bli efteråt. Fick så grymt ont och svimmade av i ett. Efter starka värktabl och ca 2 timmar senare kunde jag iaf somna ifrån det och sov sen till över nio imorse. Skönt!

Är trots det totalt slut idag men mår helt okej och min värk känns lättare men mitt öra ömmar som bara den. Förstår inte riktigt varför men iaf.
Hon kommenterade min näsa igår...haha, ja som den ser ut så :P
Hon kände att den var skållhet och även hon vet ju att den vanligtvis är iskall. Så hon trodde att jag fått en spricka eller så i benet för blivit en rätt rejäl knuta över själva näsbenet. Ja, inte så konstigt att den ömmar då då och att det ser ut som jag supit i många veckor! Haha!
När jag nyser nu håller inte bara örat på att spricka för även näsan nu...Inte alls behagligt!

Ja, vi var som sagt lediga igår och så även idag. Läge för mig att hämta andan, sen är det imorgon också och sen helg igen.
Ska ta och scrappa min loggbok tänkte jag, vi har alla en varsin sån där inne och nu är den för trist och bara röd. Måste "Malinsera" den lite :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Så skönt att det verkar gå framåt nu! Hur går det för dig nu på kurserna eller vad det var du är på? Hur länge var det du skulle gå där?

Nej vårt efternamn är inte italienskt, det är tyskt. Vet inte hur faktiskt. Att vi sjöng på italienska var för Filippa har lärt sig den i skolan och hon i sin tur har lärt Vilmer den, så det brukar bli även på italienska nuförtiden :-D



Hoppas allt är bra med dig och att du har en trevlig helg!



Kramar

2012-05-19 @ 22:00:48
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0