Trött, tröttare, tröttast

Jag är fortfarande inget pigg alls och jisses vad jag är trött på detta mående nu. Tycker det varit mycket länge nu men visst, ska ju egentligen inte gnälla då det finns dem som har det värre.
Jag blev dålig där på kvällen i måndags, som vanligt efter akupunkturen men jag är som sagt fortfarande inget bättre. Ibland tar det ju sin lilla tid och risken finns ju att jag behöver en tid till...fast nu skulle jag enl häxan koncentrera mig på att "måsla" mig iväg till sjukan. Så hemskt trött på det där oxå för shit vad jag springer där nuförtiden!
Efter i måndags har det även blivit sämre i mitt ben så haltar gör jag, min mage bråkar och TRÖTT är jag.
Sover mig genom dagarna, jag som knappt kan sova annars.
Min visdomstand har sen ett par dagar spökat oxå och har trott att det är av den det känns illa i örat men idag känns det rätt tydligt inne i örat...alltså börjar det där spökar igen. När ska det ta slut?
Jag åt ju antibiotika bra länge för det där och är nu rädd för att det blivit en chock för örat när jag inte längre äter det men tycker det borde va helt bra nu för länge var det ju som sagt.
Det är verkligen mycket nu och man kan bara undra när turen ska komma hit? När ska vi bara få ha det bra, må bra och allt ska kunna flyta på utan problem?

Blev visst bara en massa gnäll idag men behövde väl få ur mig det eller nånting.
Ni får ursäkta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gnäll på Malin!! Det är du värd! :P

Ja jag fattar inte hur mkt otur du ska behöva ha, så mkt ont kan du väl inte ha gjort?? Eller ;)

Nä nu får vi jobba på att skicka en massa tur till dig tycker jag <3 Kramar

2012-01-26 @ 18:29:57
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja nu måste det bli ett slut för din del. Har ju verkligen varit mycket nu. Hoppas verkligen att det blir bättre snart!



Massa styrkekramar

2012-01-26 @ 19:03:02
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0