Inte som planerat

Jag åkte iväg tidigt imorse för att ta de där blodproverna och sen var ju min tanke att jag oxå skulle få de där järninjektionerna men så enkelt var det visst inte.
Jag trodde det bara var en spruta i armen men tydligen ska det ges i form av dropp så måste boka tid för det. Vanligtvis får man det en gång i veckan, jag ska ha det två ggr i veckan så sköterskan sa det måste va rätt så illa med mitt hb då då men ändå hade de ingen tid förrens fredag. Så får va så snäll och vänta till dess då och sen ska det alltså vara två ggr i veckan i nästan 3 veckor.
Hann sen hem en vända innan det var dax att åka till min "häxa" igen.
Mina värden var rätt usla idag med men endel hade iaf blivit bättre, hon frågade om jag hade fått nån tid till sjukhuset för viktigt att jag går dit sa hon...illa när hon vill ha dit en!
Jag berättade för henne att de åter igen tagit boreliaprov och hon sa som så många andra, borelia kan ju visa sig i alla möjliga former och ibland syns det inte på ett blodprov. Kommer ihåg då för många år sen, när jag blev sjuk, då misstänkte de borelia men har det gått för lång tid syns det inte alltid i blodprov så då tog de ryggmärgsvätskeprov.
Jaja, återtsår att se.
Nu är jag mer död än levande så ska slänga mig i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0