Jobbigt!

Jag är inget pigg alls men tänkte göra ett försök med en uppdatering.
I fredags fick jag t.o.m åka in till akuten för allt det här börjar bli för mycket...Jag är så yr så jag har ramlat flera ggr, har ont i öronen, jätteont i magen av antibiotikan osv.
På akuten konstaterade dem att mitt hb fortfarande är lika lågt, 92, detta kan orska yrseln men eftersom borrelian satt sig i öronen kommer det oxå säkerligen därifrån. Borrelia sätter sig också ofta på just balansen. Jag får även rejäla blodtrycksfall när jag reser mig konstaterade dem på sjukhuset.
Men jag blev egentligen inget klokare på att åka in för de hänvisade till min dr i Karlskrona så imorgonbitti skulle jag ringa dit.
Jag var ju iväg i fredags för att få min andra järninjektion men nu blev det tvärstopp pga antibiotikan för de vill inte ge mig det sålänge jag äter det. Hopplöst alltså!
Så jag ägnar dagarna åt att sova, och bara typ ligga för orkar knappt röra mig och gör jag sen nåt så faller jag pladask.
Men jag lever iaf så nu ska jag också läsa mina favvobloggar, sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns som att jag inte har nån koll längre på dig gumman :( Det var borrelia alltså?! Men järnbristen då? Också därför? Antibiotikan får du för borrelian då eller? Usch vilken soppa !! Det får ta slut nu med allt skit :(( Vet du om du kommer bli inlagd? Kramar

2012-02-06 @ 22:19:40
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Gumman, vad jobbigt det ska vara! Nu måste du bara bli frisk igen. Få energi och ork!!



Massa styrkekramar till dig

2012-02-07 @ 10:47:16
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0