Gott nytt år!

Jag har tagit en liten bloggpaus kan man säga. Det är så mycket just nu så tiden och orken finns just bara inte liksom.
Jag hade en superfin jul, firade i nya huset med bästa familjen. Martina med familj kom ett par dagar innan och är fortfarande kvar hos oss :)
Jag njuter för fullt av att ha dem hemma och myser en massa med pojkarna, som vanligt hade de båda vuxit som gräs sen sist vi sågs :P
Flytten gick bra men än är det inte riktigt klart, ska fixa det sista här nu i dagarna sen kan vi andas ut.
Nya stället är himla fint, både mina föräldrars och min lya är helt okej. Skönt att börja om på ny kula och vi trivs redan allihopa. Det bästa är att vi alla nu har en jämn och skön värme, slipper att komma upp till si sådär elva grader på morgonen, härligt!
Mitt knä är fortfarande inget bra men bättre blir det sakta men säkert. Var iväg innan jul och fick remiss på en MR som ska göras på onsdag, läkaren är rädd för att även miniskern gett sig. Hoppas inte! Sen ska jag även träffa sjukgymnasten i veckan. De räknar ca tio v på ett knä som hoppar ur led och då har jag ju även lite skelettskador så inte så konstigt att det tar tid. Bara till att koppla på tålamodet och tjabba vidare med kryckorna. Lär ju få bra armmuskler iaf ;)
 
Ja, det hela rullar på och som om det inte vore nog fick jag även ta en annan smäll innan jul...Min älskade tant Anita gick hastigt bort. Det är hårt för gud vad jag älskade denna lilla tant och att jag inte hann hälsa på henne innan har jag tagit hårt. Skulle ju dit i julveckan men blev just inte så. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket och kan fortfarande komma på mig själv med att jag tänker ringa henne...:( Imorgon ska jag träffa en av hennes döttrar och även hennes man, blir jobbigt men vill visa min omtanke och sådär liksom.
Kommer för alltid ha minnet av denna underbara människa i mitt hjärta <3<3
 
Idag är det dax att fira ut 2012 och in med 2013. Mitt år har överlag varit bra så visst har jag mycket att vara tacksam för. Har hänt mycket på både gott och ont. Ja, så som livet just är bara.
Vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0