Dåliga vibbar

Jag hade för ett tag sen dåliga vibbar ang min underbara tant Anita och att jag sen under ett par dagar inte fick tag i henne gjorde mig smått tokig för hade bara en länsla av att något hänt henne.
Så himla kusligt och otäckt när man inte kan släppa det liksom.
Jag fick sen tag i henne och allt var som vanligt med henne så jag kunde andas ut, skönt!
Jag har dock inte haft möjlighet att hälsa på henne efter det här, som då var förra veckan.
Och så drömde jag om henne inatt, att hon och hennes man var med i en svår bilolycka där enbart mannen överlevde,  gud vad hemskt det var alltså.
Så idag var jag bara tvungen att åka dit vilket jag gjorde efter skolan och allt var i sin ordning där. Härligt!
Dock har denna härliga lilla tant tacklat av bra på sista tiden vilket jag kan märka rätt tydligt.
Och inte bara hon utan en av hennes katter, han har alltid älskat mig och jag hinner knappt innanför dörren förrens han kommer till mig. Anita talade idag om att hon nog får ta honom till vetrenären nästa vecka och då för en sista vila...Han är 20 år gammal katten så kommer ju inte som nån förvåning men lika hemskt iaf såklart.
Kanske detta jag haft dåliga vibbar om?
Vem vet?
Faktum är att jag ibland får såna där otäcka känslor och kolla som när min farmor gick bort, satt hemma vid frukosten och bara utbrister att jag måste ringa henne med en gång då jag kände på mig att det hänt henne nåt. Jag fick inte tag i henne och bara ett par timmar senare ringde min farbror och berättade att hon gått bort. Riktigt kusligt!
Så visst är det inte så lätt att bara trycka undan såna där obehagliga känslor!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch läskigt ! Men tur att allt var väl med tanten.
Jag vet precis vad du menar, jag har också den förmågan och allt för ofta på sistonde. Men det har mer handlat om falska människor och att allt inte stått rätt till i ett förhållande tex och visst var det så! Jag slår huvet på spiken lite för ofta.
Vi är nog synska..kanske små häxor bägge två ;)
Kram o trevlig helg till dig med !

2012-08-24 @ 20:48:38
URL: http://vimsmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0