Seegt!

Igår var jag som sagt på VC och då för mitt öra som en läkare skulle ta en koll på, såret läker på bra, dock är det fortfarande kvar och långt in i hörselgången så det är svårt för det att läka riktigt. Sen har det blivit en rejäl öroninfl igen, fattar inte detta alltså!? Läkaren är rädd för att det håller på att bli kronisk öroninfl och då för att det hela bottnar i borrelian och sen den där rosfebern jag fick i det. Allt i samma öra så det har tagit mycket stryk och är därför hemskt nedsatt nu då, trumhinnan sprack ju och sen har bakterierna fastnat däri, den är även fortfarande performerad, något som påverkar min hörsel mycket och såklart gör det hela hemskt ont oxå!
Jag har ju gått med det här sabla örat hela vintern känns det som :S
Nu skulle jag då ta en sväng med droppar igen, ge det en chans och så kulle läkaren ringa upp mig idag för hade det inte skett nån förändring skulle det bli antibiotika igen. Och det lär det nog bli för inte är det nåt bättre heller :S

Vad jag är less på det där örat säger jag då bara och är ju jämt så många om o men i allt för blir liksom en ond cirkel så lätt, antbiotika är lika med att min häxa ej kan behandla, det är lika med att jag lär få dras med glutenfritt osv osv...Kul nästan jämt hörni!

Men nu åkte jag faktiskt iaf väg hyfsat fort så förhoppningsvis blir det oxå bra fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0