Fantastisk utflykt

Idag stod en utflykt på schemat, Jack ville hemskt gärna åka buss så han och jag tog en runda i förmiddags. Vi åkte genom hela Lister för att sen hoppa av hos min tant Anita, Jack var endel hos henne när han var liten och nu är det hemskt länge sen sist så besöket var verkligen uppskattat.
Jack tyckte det hela var spännande och när vi sedan åkte hem sammanfattade han det hela med att det hade varit en helt fantastisk utflykt :)
Han är ju bara så himla go den ungen <3


Här är vi på bussen :)


Min underbara pussgurka <3

Och så måste jag ju också bara lägga upp bilder på lillebror, fina Colin <3



Visst är dem söta mina fina systersöner? :)

Nu är det bara helgen oxå, sen åker dem hem och jag bävar redan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh va kul att få se lite "personliga" bilder här nu gumman :) Jack o du är ett riktigt radar par, det ser jag de!;) Super söta systersöner du har !! Förstår att du mår bra när de är hos dig !! Glad påsk!! Kramar

2012-04-06 @ 01:12:45
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0