Taggarna utåt

Ja det har jag då o då, som alla andra vanliga människor :)
Igår hade jag det definitivt när jag var hos optikern!
Jag pratade med en KO idag och jag SKA få dem på garantin, drar de nu tillbaka det (de har ju pendlat lite i allt detta hela tiden) så är det bara för mig att anmäla det hela till ARN, allmäna reklamationsnämden.
Så fortsättning följer, optikern skulle ju komma antingen tisdag eller torsdag nästa vecka.
Så får snällt avvakta tills dess då då och så hoppas på det bästa.
Hopplöst när man ska behöva trättas med en massa :S

Snart ska jag åka in till Christian där jag ska va ikväll, han ska bjuda på egengjord pizza och så ska vi kolla på "Idol", en riktigt mysig fredagskväll med andra ord :)
Jag ska prova en ny efterätt vi ska mumsa på sen tänkte jag. Ett recept jag hittade på "Marsán" vaniljsås, "Gino" har jag för mig det hette.
Blanda ihop lite olika sorters frukt, riven vit choklad och in i ugnen. Ja i stora drag var det såhär, pallar inte gå efter paketen nu haha ;)

Mitt hopplösa ben bråkar ju ännu med mig och foten var häromkvällen så svullen att jag hade ränder på foten, av min randiga strumpa...Inget bra så får väl kränga på skon sen när jag ska iväg men går väl över nån gång.

Nu får jag ta och slänga ihop lite saker jag ska ha med mig :)
Ha en bra helg på er alla mina fina läsare!



Tycker denna bilden var rätt klockren med tanke på min rubrik...:P
Det är den där krukan (och gardiner) jag köpte för lite sen.
Kaktusen är mycket speciell då jag som 15 åring fick den, var då kanske högst 5 cm och bara en kaktus och så en kondom ovanpå...jag blev ju byxmyndig då så :P
Så gissa att denna är gammal i gemet och som den växer, sen ser den himla len ut men gud vad taggig den är!
Så alltid lika kul (OR NOT) att plantera om den och jag är rädd om den då den ju faktiskt är hemskt speciell men nu har den ju en riktigt stabil och hög kruka så nu ska den förhoppnuingsvis klara sig bra :)

Och nu med mina taggar inåt ska jag gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0