Kortmakeri

Idag har jag scrappat lite, påbörjade endel igår då jag fick en sån där överväldigande lust hux flux:)
Jag har två kusiner som nyligen flyttat hemifrån och en av dem fyller oxå snart år så har gjort kort till dem då då.
Här är det ena, ska då tillägga att hon som ska få det är en riktigt kaffeälskare (ligger väl i generna).

Både "hörnen" och det blå är av typ sammet.
Och så då insidan, är ett dubbelt.


Och så är detta till min andre kusin och hennes sambo.


De där filurerna som är på framsidan är stämplar jag nyligen hittade på Panduro, tycker de var riktigt häftiga :)

Och när jag höll på så fick jag en "beställning" på ett kort, Bamse ville ge våra släktingar ett för att han fick vara hos dem nu när familjen var iväg...så såklart gjorde jag ett på hans önskemål :P


Ja han hade då inga betänkligheter ang hurvida han skulle sätta ett kort på sig själv där men då han ju är såå fin förstår man ju honom :)

Bortsett från kortet så ska han oxå ge dem lite annat fint, snäller och omtänksam hund vi har, visst?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0