Inte så värst kaxig...

Jag är nog sån som rätt lätt kan uppfattas att va lite kaxig, säkert mycket för jag ofta är så rapp i käften :)
Jag kan lätt ge svar på tal och argumnetra för det jag tror på osv och det är väl bra, ja iaf enl mig :P
Efter allt jag har bakom mig har den orädda sidan i mig försvunnit, jag som utan problem förr kunde gå helt ensam ute mitt i natten våga idag absolut inget sånt.
Jag har som jag skrivit innan fått en hel del nojjor, nojjor som jag hela tiden jobbar på att få bort och visst går det framåt men sen ibland blir jag sådär himla liten igen.
Jag är fortfarande hemskt mörkrädd och nu när jag sover ensam på ett främmande ställe, eller ja främmande o främmande, känner mig lätt som hemma här men är ju ändå inte mitt hem så har jag ju känt av detta mer.
Visst är jag säker här då dörren är låst och här är det ju desutom en port som oxå stängs igen efter en viss tid.
Igårkväll när jag satt här, satt vid datan som jag hade nära balkongen, innanför dörren så kommer det en bil här utanför, inget skumt då det såklart är många bilar i rörelse här men denna stannade precis utanför balkongen, med motorn på och inte bara i några min utan gott o väl en timme. Ja det räcker faktiskt inte ens!
Konstigt och då det var mörkt, disigt och så så blev jag genast på min vakt.
Inte vågade jag gå ut på balkongen för att försöka få mig en nämre titt, reg nr eller så...Sen blev det som så att jag till slut jagade upp mig så fullständigt, shit vad rädd jag var och vad jobbigt det är när det blir sådär.
Klockan var för mycket för jag skulle be nån köra hit men ringde gesnat den där trygga människan jag har vid min sida och som vanligt blev jag lugnare av att bara prata med honom.
Efter bra länge försvann bilen då äntligen och säkert finns det nån logisk förklaring till det hela men skumt var det.

Och så blir jag arg på mig själv för hur mesig är jag inte!?
Jag menar, en vuxen människa som flippar totalt av en sån simpel händelse, illa!

Efter flera timmar somnade jag sen äntligen men natten blev förstörd, jag har drömt mardrömmar i ett. De gamla vanliga drömmarna som jag annars nu sluppit på bra länge.
Och fastän jag vet att jag  relativt lätt hade kunnat fixa så nån faktiskt sov här eller så så tänkte jag väl som så att jag nån gång lär ta mig över det o sluta va så fånig.
Det har får jag idag äta upp för jag är så grymt trött för inte blev det nån sömn att skryta med och så en massa värktabl på det som jag som alltid blir trött av...Lagom kul!

Men så fort det ljusnade imorse blev jag genast lugnare och inte är jag rädd nu utan bara helt slutkörd.


Kommentarer
Postat av: Linda

det kan väl låta som att det är en simpel händelse, men du får ju tänka på vad du varit med om malin! Jag skulle ju säkert inte ens lägga märke till att bilen stod där..men det är ju helt normalt att du gör det ! Herre gud, allt du var med om !! Nej du får nog räkna med att det får ta lite tid, du är duktig som bor där själv och som utmanar dig. Det är nog det rätta tror jag, sen får det ta sin tid <3 Kramar

2011-10-04 @ 19:47:52
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0