Lugn hemmahelg

Ja jag har varit hemma hela helgen och bara tagit det lugnt.
Jag sover ganska så dåligt och äter fortfarande en massa tabl för värken så är helt slut på kvällarna.
Mitt ben är betydligt bättre och jag går nästintill utan att halta nu, skönt!
Min mage är si sådär, det går lite upp och ner och jag har fortfarande inte hört nåt om tiden för gastron, var ju en akutremiss och går väl in på sjunde, åttonde veckan nu tror jag.
Likaså har jag heller inte hört nåt om tiden på hudmottagningen på sjukhuset, imorgon är det en vecka sen jag var på vc för mina utslag och det blir bara värre och värre. Det eviga kliandet håller på att göra mig tokig! Jag äter allergitabl som lindrar endel men är ändå helt sönderklöst på morgonen för då har jag i mer eller mindre sovande tillstånd legat och rivit mig på natten. Hopplöst!
Jag får verkligen hoppas att min dr ringer imorgon då han inte gjorde det i fredags för hur länge ska jag gå sån här?!

Jag har som sagt bara tagit det lugnt i helgen, målat lite vättar, pulat med lite annat pyssel och idag har jag städat lite.
Nu ska jag gå och stoppa i lite i kaminen, är kallt idag tycker jag!
Ha en fortsatt fin söndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du kunnat sova bättre inatt..såg att du inte var vidare nöjd med läkarna idag heller :S Illa!

Du måste ju få hjälp nu!



Nej det smittar inte men nappar o så ska kokas för att hon inte ska få tillbaka det..Hon verkar tycka att det smakar mumma! Haha, hon riktigt suger ur topsen :P



Kramar

2011-11-07 @ 09:10:45
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0