Grattis till tösen!

Idag fick min kompis N en liten tjej, ett stort GRATTIS till er N :)
Var så kul för jag tänkte på henne imorse då jag tyckte det var ett tag sen jag såg nåt av henne på FB, ett par timmar senare fick jag då ett sms om att hon fött sin andra dotter :)
Lite för tidigt men allt hade gått bra och jag är såklart superglad för deras skull!




Längtar redan efter när jag kan hälsa på och få hålla detta lilla knyte i famnen :)
Man kan ju knappt göra annat än längta efter ett eget barn när alla mina vänner får till höger och vänster :P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt ! Nej det verkar vara en riktig babyboom nu :) förstår att du blir sugen, men det blir ju svårt eftersom du ska gå i kloster :P adoptera kanske? :D Det ska Felicia göra sa hon igår :D



Ja det var riktigt roligt att bada henne igår när man såg att hon njöt o la av värsta leendet :D Annars har det nästan känns onödigt att fylla hela baljan med vatten för att kanske bara kunna doppa ungen för hon blir helt ifrån sig, har skrikit så hon tappat luften tom :O



Kramar

2011-05-05 @ 12:28:02
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Vad kul, grattis till dom!



Kram

2011-05-06 @ 09:20:47
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0