God morgon

Vaknade tidigt idag men är ändå betydligt piggare idag då jag också slocknade tidigt igårkväll, var väl knappt elva och sov sen till vid sju så ska då verkligen inte klaga.
Jag får ofta en sån där varannan natts effekt, alltså har en jobbig natt och sen en bra och sen en sämre igen...Ja ni fattar galoppen skulle jag tro :P

Min mage och det känns lika idag men bara att jag sovit mer gör mig betydligt piggare som sagt, sömnen är ju så himla viktig!

Idag ska jag och min andra äkta hälft H scrappa lite, i em när hon slutat jobbet.
Och ikväll ska jag till mitt ex G för att grilla lite.

Ja det är dagens schema :)
Nu får det nog bli lite mera kaffe och sen är det väl dax att sparka igång dagen riktigt.
Ha en bra lördag på er!
/Co
rnelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0