Strul med internet

Nätet där hemma funkar inte så därav orsaken till att jag inte varit så synlig här och där.
Passar på att slänga in lite rader nu då jag är hos min andra äkta hälft H :)
Vi ska på grillfest ikväll, skoj :) Får bli nyktert för mig pga alla mediciner för magen men jag har ju lika kul ändå så det stör mig inte.
Mitt mående går framåt hela tiden vilket är enormt skönt. Får fortfarande ta en hel del värktabl för ont har jag, den där patronen som expanderar får jag hoppas så den verkligen fastnat nu då. Ska till sjukhuset på måndag för att röntga magen och alltså kolla om den fastnat och sen ska jag ta bort stygnen.
Så det rullar på med andra ord :)

Nu ska jag ta och återgå till att va lite mer social :)
Önskar er alla en fortsatt fin och bra helg!
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0