Sorgligt!

Jag har haft en fin och trevlig helg, varit i mitt andra hem och bara varit och så umgåtts med trevligt folk, grillat och ja, lite av varje :)
Sov där även inatt för att ha nämre till tåget idag då det var dax för ett besök på sjukan. Jag var iväg för att ta en massa blodprover inför besöket på reumatologen på torsdag. Och såklart hade jag även planerat in att va hos G i fm oxå.
Men fick ge mig av tidigare och plötsligt imorse då de ringde från hans avd, han hade en grymt tuff natt och var jätte dålig imorse så de rådde mig att åka med en gång viilket jag såklart gjorde.
Jag gick upp till honom direkt och då hade det lugnat ner sig lite så då sov han. Han piggnade sen till sig endel och hans fysiska mående är nu stabilt.
Så när jag bara hade fått träffa honom och se så att det var rätt lugnt  fick jag smita ifrån för att gå till labbet men återvände sen till G och var där hela dagen.
Hans pappa, bror och en barndomskompis kom hit i helgen så dem träffade jag i lördags, de är hemskt trevliga allihopa och i eftermiddags när dem kom hade de paket med sig till mig visade det sig. G hade skickat bud då han vet att jag snart fyller år, han är rädd för att han inte ska klara sig så länge så jag fick detta redan idag.  Hans familj gick ner för att handla lite så vi skulle få egentid med öppningen och allt då...Herre gud vad sorgligt det blev! Var superfina saker och jag började storgråta, han såg att jag blev alldeles tårögd och sa åt mig att jag inte behövde försöka att förhindra tårarna...Och att han bara ens orkar tänka på presenter till mig när han ligger som han gör är ju bara så fint, han är verkligen en helt underbar människa!


Detta var vad jag fick och när jag öppnade ängeln så sa han att han ska bli min personliga skyddsängel sen...:(

Fick även ett fint kort och så lyckat att det var med den klassiska "Mirandanallen" då jag alltid älskat dem.



Det har då aldrig varit så sorgligt att ta emot presenter som idag :(

Jag önskar så att han bara kunde få må bra och få fortsätta att leva!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Gumman, det måste ha varit jobbigt för dig! Finner inga ord och vet inte riktigt vad jag ska skriva, har ju inte direkt varit i samma siutation. Kan bara tänka mig in i hur svårt det måste vara. Den där ängeln är så himla fin, de har en precis likadan i inredningsbutiken här som jag har kollat på några gånger. G verkar vara en jättefin människa, precis som du.



Skickar stora kramar till både dig och G!

2011-03-28 @ 22:30:57
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0