Hoppas hoppas

Idag mår jag betydligt bättre, min magvärk är lättare att uthärda och än har jag inte kräkts, mår inte ens illa så jag får verkligen hoppas att jag slipper det idag!
Om inte så lär det bära av till sjukhuset för jag kan ju inte hålla på att kräkas i såhär många dagar heller, är jag inte slut så blir jag ju av det.
Är helt matt i hela kroppen men ändå, skönt om det nu börjar gå på rätt håll iaf :)

Idag lyser solen och det ser himla skönt ut ute men jag får hålla mig inne :S Ser ut som en riktigt skön vårdag fast det var fruset imorse och blåser gör det ju som vanligt men ändå, våren känns nämre. Vill bara ut och gå en lång runda och vill verkligen ha en skön och varm vår nu men den som väntar på nåt gott...:P
Nåt gott som jag mer väntar på är det där kaffet...Fick i måndags klartecken från min dr, att det var ok att börja med det så fort jag slutar att kräkas så får hoppas att det innebär typ imorgon eller nåt :)
Sätter punkt här då det är rätt jobbigt att skriva med bara en hand , tror jag ska ta och slänga mig på soffan med min bok nu.
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0