Dagens


Är rastlös så ska slå ihjäl lite av min tid med en sån där klassisk lista tänkte jag :)

Dagens:

* Kläder- Mjukisbyxor (får fortfarande knappt på några av mina jeans) en lång stickad polotröja och underkläder förstås.

* Frisyr- En fläta.

* Mående- Jo det artar sig men har ont i magen min och är trött.

* Att göra- Ska till sjukhuset för att röntga magen och hälsa på min kompis G.

* Frukost- Risgrynsgröt (mammas hemmagjorda som jag är himla svag för :)) och en leverpastej/gurkmacka och så en kopp té till det.

* Drog- Tuggummi, lypsyl och äppel, kaffet får jag fortfarande inte dricka så :S (Ja jag vet att detta kan uppfattas va lite udda droger :P)

* Kärlek- Morgonmyset jag idag hade med min lille pluttefis <3

* Roliga- Ska ju bli skoj att träffa G fastän att det är jobbigt att se honom så svårt sjuk.

* Trista- Behöva åka till sjukhuset, hade ju helst träffat G nån annanstans såklart.
 
* Första sms- God morgon snäckan, hur mår du idag? Hoppas du sovit gott? Kram till dej.

* Första telefonsamtal- Av lillasyster.

/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0