Väntan

Jag väntar på att måndagens behandling med akupunktur ska börja hjälpa...Det har i nuläget inte hjälpt nåt alls utan bara blivit sämre så jag har så grymt ont, i vad som nästan känns som hela kroppen, ryggen gör mig galen och benet bråkar som bara den så kan knappt gå. Trötter är jag, äter ännu mer värktabl och inatt kunde jag trots den stora dosen änå inte somna så fick upp och ta en till vilket resulterade i maxdosen, hade sen nästan somnat, slumrade när det började åska och det är nåt jag blivit hemskt skrajj för så sov inte en blund förrens det sen hade gått över.
När pappa sa åt mig att jag kunde lägga mig igen då det gått över var klockan nästan ett och bara en liten stund efter det så kom det en jätteknall och dunderblixt, mina rutor skallrade, kusligt värre! :S
Dock drog det sen undan helt så kunde efter ett bra tag, där jag låg och läste, ta och somna lugnt.

Men trots denna natt och extra tabl sov jag bara till vid halv sju imorse.
Och dagen jag vaknar till är lika hemsk som min gårdag var, shit vad ont jag har!
Effekten av min "häxas" behandling kan ju komma ett tag efter också så får väl avvakta lite till men lär ju garanterat få dit nästa vecka också, kan ju bara hoppas på att det iaf blir lite bättre så det blir lättare att stå ut. Ska helst gå en vecka emellan gångerna där nämligen.

Nåt som jag mera väntar på är att det ska bli fredag för då kommer min storasyster med familj ner, får träffa min underbara lille pussgurka igen :) Längtar!
Det är inte super länge sen de var här men oj vad jobbigt det är att ha dem så långt borta.
Lille J går där uppe och räknar ner dagligen  och frågar mamma sin när det är de ska åka...Han är så go <3


Nähä nu blir det ryggläge igen. Gråmulet är det idag så får väl gosa ner mig med en varm filt och en bok.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur känner du dig idag då?

Hoppas det är bättre för det låter inte roligt att ha det sådär :S

Härligt att din syster m familj kommer ner imorrn igen:) förstår att du längtar efter den lille goingen :)

Ha nu en riktigt skön o trevlig helg !

Vi åker upp t Sandviken imorrn!

Kram

2011-06-02 @ 10:29:39
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0