Toppenhelg!

Midsommarafton blev supertrevlig, här var ett helt gäng av kompisar och det ramlade även in ett antal nya ansikten, skoj :)
Vi var nere på "beach baren" där på kvällen, som i vanlig ordning hade premiär just på midsommar då men jisses säger jag då bara, bor i en liten håla där det strömmar till folk på sommaren så visst brukar här va en hel del och särskilt som till en sån storhelg men har aldrig varit med om dess like med folk alltså! Jag har flera ggr varit där nere just på midsommar men fick en chock i fredags, det var såna köer för att över huvud taget komma in, har aldrig hänt innan så det hela resulterade i att vi fick roligast i kön för inne på terassen kunde man varken gå framåt eller bakåt, gick därför rätt så snabbt hem till vår egna altan istället där festen fortsatte till klockan fyra igårmorse.
Och sen var det bara till att börja dagen med att städa och diska, var igång vid sjutiden så inte blev det värst mycket sömn men var trots det pigg och vaken :)
En kompis blev kvar över natten och vi höll på att diska och städa hela förmiddagen, shit vad vi fick diska hehe :P Men han drog sitt strå till stacken till skillnad från alla andra som bara var tvugna att hem sådär plötsligt...haha ;D

Blev sen igår bestämt att vi skulle ta favorit i repris så på eftermiddagen där när min kompis gett sig hem var det bara dax att svira om för en ny kväll. Här kom åter igen trevliga människor och sen gick vi ner till terassen igen då, med bättre framgång för igår var där lagom med folk så man liksom kunde ta sig till både baren och få plats till att dansa. Hade skitkul! Träffade nya trevliga människor som sen följde med hem till mitt för att va med på efterfest men kom iaf i säng lite tidigare inatt, redan vid tre...haha ;P
Hörde igår att bartendern sa att där var över 900 st i fredags och då det inte är så stort ställe precis säger det endel.

Slog sen upp de blå redan vid åtta, är ju värdelös på att sova på morgonen och allra helst när jag festat för då vaknar jag tidigt av att jag kräver vatten...kan inte förstå det?! ;D
Men pigger är jag alltid dagen efter så jag mår bara bra idag oxå då och kan sammanfatta helgen med ett ord, toppen! :)

Idag ska jag sen in till ett par kompisar, ska ha en riktig "speldag" med ett gäng. Blir till att plöja genom sällskapspel och så äta lite gott på det, ska bli trevligt :)
Nu är det dax till att ta tag i ännu lite mera städande... :P


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken rolig och trevlig helg du har haft! Men shit, 900 pers. Då förstår jag att ni gick hem tidigt och hade partaj hemma istället!



Ha en go söndag du också!



Kram

2011-06-26 @ 11:48:33
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som att du har haft en riktigt härlig midsommar..lite mer alkohol än vad min innehöll;)

Kramar

2011-06-26 @ 12:30:13
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Javisst var det trevligt....även om vi gick hem lite tidigare...måste göras om.

2011-06-26 @ 13:51:00
Postat av: Joline

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 20:20:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0