Ute på marknaden igen?!

Tänk vad snabbt allt sprider sig, visserligen bor jag ju in en liten håla men ändå.
När jag blev singel igen då för ett tag sen spred detta sig snabbt och folk är lite smått fräcka alltså ;)
Under tiden jag varit tillsammans med G har jag ett antal ggr fått höra en fras utav två av mina kompisar," blir det slut med din kille så finns jag så du inte glömmer det". Haha sa jag bara och tänkte väl egentligen inte mer på det :)
Sen föll det sig som så att båda dessa ringde mig nästan typ samma dag som G gjorde slut och såklart hörde de på mig att allt inte var som det skulle, hade väl inte lika lätt till skrattet som vanligt eller nåt.
Iaf påminde de mig om att de faktiskt fanns och de gjorde lite pr för sig själva kan man väl säg :)
Detta är två killar jag på senare år fått in i mitt liv, av olika orsaker. En av dem är en kompis kompis och den andre är en skolkompis och även det vittne jag har till den där misshandeln.
De är jätte trevliga båda två men inte är jag då intreserad och vad tror dem liksom, att man bara hoppar in i nästa efter ett förhållande på ett halvår nästan, många gör kanske så för att glömma det förra men inte jag iaf.
Men jag är ju alltid ärlig så jag säger vad jag tänker och tycker och de köper såklart det och nöjer sig med att bara vara kompis med mig ist.

Men så drömde jag tom om den ena killen här inatt, den gamla skolkompis som alltså oxå är mitt vittne. Han vägrade att vittna om jag inte ville bli ihop med honom, haha löjligt va?! :P
Jag erkänner att jag efter dessa år med HONOM blivit lite allmänt paronoid, för mycket för mitt eget bästa många ggr. Lika det där med att jag lätt tänker på hur det kan bli om de inte kan ta ett nej...Det var ju sådär enkelt det började med HONOM. Men visst inser jag att jag såklart inte kan börja misstänka var och varannan människa.

Och så är det även en annan som visat sitt intresse, en tjejkompis...Där blev jag lite smått ställd och paff måste jag säg :P Detta är en som jag egentligen bara känner lite ytligt sådär, haha tänk vad mycket man ska vara med om.
Jag har aldrig varit intreserad av tjejer på det viset utan killar har jämt varit det rätta och det enda valet för mig.
Och så kommer det garanterat förbli. Inte för att jag har nåt emot de som faller för samma kön eller sådär men för mig har den tanken liksom aldrig bara funnits.

Visst är det hela lite smickrande men jag ska då minsann ta och vara själv nu, orkar inte med det där och vågar bara inte ge mig in i det då det gör för ont i slutändan. Jag måste ju lägga min kraft och tid på mer viktiga saker.
Jag vet att jag sa samma sak då i somras men att jag sen ändå vågade med G, men det var ju en annan sak för G hade jag då haft kontakt med länge och jag trodde ju verkligen att han skulle vara annorlunda.

Så svaret på min rubrik här är, jovisst är jag ledig och fri men dock inte ute på nån marknad i vilket fall. Varken för killar eller tjejer :P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha..ja jag vet inte vad jag ska säga om detta..:D

2011-01-28 @ 13:27:13
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Haha...stackars dessa killar som går och trånar efter dig :-D Men jag tycker du gör rätt faktiskt som tar vara på dig själv först och främst. Sedan efter rättegången, ja då kan du ju börja leva igen och då när man minst anar det dyker det upp en snygg, trevlig kille som passar dig utmärkt och som är värd dig! :-)



Kram

2011-01-29 @ 09:43:05
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0