Trött

Jag gick och lade mig tidigt igår, orkade inte ens se klart omröstningen av "Let´s dance". Jag somnade rätt så fort men vaknade nästan lika fort igen av mardrömmar. Jag är verkligen inne i en tuff period med det där sovandet nu. Hela natten har varit grymt jobbig och klockan fem gav jag upp och började ist sörpla i mig kaffe.
Jag vet att jag är extremt nojjig men en gnagande olustkänsla sitter kvar i mig efter drömmarna inatt, är så rastlös vilket jag även var igårkväll. Men det beror säkert på att jag nu typ inte gjort nåt direkt i ett par dagar pga febern och den biten.
Undrar just hur länge det kan sitta i efter vaccinet? Jag är helt igentäppt och mina lungor gör sig mer och mer påminda men sådär brukar det bli bara jag är lite täppt nuförtiden. Däremot så var mamma på mig igår om att jag borde ringa lasarettet idag för febern är så hög trots Alvedonen, inget ovanligt på mig direkt men nu har det ju gått et tag sen sprutan så kanske det ändå är lite konstigt, vad vet jag? Men det där med sjukhus är inte min starka sida om man säger så...:s
Jag blir ju bara tröttare och tröttare så visst börjar det hela bli jobbigt, hostat hela natten och det där med mina lungor är lite oroväckande men jag är nog lite extra nojjig här, just för hur det blev förra vintern, jag förknippar ju det med vaccinet fastän jag inte har några riktiga bevis för det.

Plus att idag vill jag ju ist lägga min lilla ork på kalaset hos min bror och hans fina familj :)
Jaja vi får väl se vad denna dag vill säga.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Samma här, orkade inte heller se klart Let's Dance..gick o la mig kl 21..o sov ändå hyffsat inatt..men inte helt ok enligt mig.

Nu behöver jag inte se Let's Dance längre heller, för bägge (Hannah & Bagge) som jag höll på har åkt ut :(

Så drygt för dig med dina mardrömmar :( o likaså med måendet..som jag skrev på facebook så hoppas jag att det inte är nån fara med lungorna.

Kramar

2011-01-29 @ 16:12:01
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0