Tema, dag 29; mina ambitioner

Mina ambitioner är följande:

* Få den utbildning jag saknar och vill ha, förskollärare eller dylikt, nåt inom barnbranchen iaf. (Har sen jag själv blev sjuk inriktat mig lite mer på barn med särskilda behov)
* Sen vill jag då såklart få ett bra arbete inom det.
* Få ett bättre och stabilare mående så jag i sin tur kan leva lite mer som jag vill, dvs skaffa egen familj och allt.
* Få ett riktigt och långvarigt slut på hela soppan med HONOM så jag sen bara kan slippa allt sånt elände det innebär att ha en galen människa efter sig.

Känns som jag strävat efter just de här punkterna hur länge som helst men jag ger inte upp utan fortsätter att leva med en stark förhoppning om att jag en dag får det såhär :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag hoppas verkligen att allt detta kommer ske i framtiden. Mest av allt hoppas jag du slipper HAN först och främst i alla fall så du kan börja fokusera lite mer på dig själv och ditt mående.



Kram

2011-01-26 @ 10:29:58
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0