Tema, dag 23; det här får mig att må bättre

Jag brukar ofta säga att jag aldrig skulle klarat av allt jag tvingas uppleva utan de mina och det är verkligen sant för är det något som får mig att må bättre så är det just de, alla de mina.
Jag har inte turen på min sida direkt men här har jag verkligen tur för jag har så många som jämt finns för mig. Jag är verkligen glad och innerligt tacksam för det för hur skulle jag orka annars? Hade varit omöjligt!
Jag har en helt underbar familj som aldrig tvekar att rycka in för att göra all de kan för varandra, de plockar upp mig varenda gång jag faller och tro mig, faller gör jag titt som tätt.
Jag har också helt fantastiska vänner, endel som funnits där nästan hela mitt liv, endel nykomlingar och många fina "bekanta".
Några som jämt oxå får mig att må bättre är mina underbara kompisar som jag hittat genom just bloggarna. Syftar på
Linda och Terese, detta är två personer som jag inte ens träffat irl men ändå visar de gång på gång vad riktiga vänner vill säga.

Tack för att ni alla jämt finns för mig. Ni är underbara och helt enkelt bara de bästa som finns!
<3
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bara för gullig gumman <3

Jag är verkligen glad över internet och att jag fått lära känna en sån fin människa som du <3

2011-01-13 @ 20:06:51
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Vad söt du är vännen! Jag är så glad över att fått lära känna dig, du är en fantastisk människa. Skulle vara så kul att någon gång få träffa dig och Linda irl :-)



Det är klart att man behöver familj och vänner som stöttar en både vid roliga och tråkiga händelser. Är så glad att du har det!



Kram

2011-01-14 @ 10:58:34
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Hörrni tjejer! Terese förslag tycker jag verkligen vi får till..irl :D Gud vad kul det skulle vara!! Kan knappt bärga mig vid tanken :D

Kram på er tjejer!

2011-01-14 @ 16:38:26
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0