Patetiska män...haha!

"Min" snälle polis ringde mig nyss och hade lite gott o blandat att berätta. Det mesta till min fördel vilket gör mig glad!
HAN sitter där han sitter, är alltid lite skraj för att de typ ska ringa och säga att han rymt eller nåt. HANS "vittne" fick kalla fötter och har alltså erkänt att det han sagt bara var lögn, ang den där misshandeln då alltså. Skönt att vittnet där gav upp snabbt, inte för att jag som jag sagt tidigare har nåt att dölja där men känns ju ändå jätte bra för mig att höra det där.

Sen har HAN dragit den här gamla historian igen, om att vi ju faktiskt varit tillsammans bra länge, att jag sen blev gravid och gjorde en abort utan hans vetskap, så det är då efter det HAN blev arg på mig och det hela spårade ur...Haha rent skitsnack säger jag!
Jag har ALDRIG ens tänkt tanken på att ha nåt över huvud taget att göra med varken han eller hans jäkla bror och så glad jag är för det. För tänk om jag hade gått i den där smickerfällan då från första början, ryser i hela kroppen bara av tanken! Och bara det där med mig och abort i samma mening rimmar ju lite illa då alla som känner mig också vet hur tokig jag är i allt vad ungar heter, det här var min Lillhönas kommentar om det hela då hon hörde om detta, att jag då aldrig skulle göra abort, min sötnöt där ;)
I vilket fall, nu pratas det då om ev kopior på mina sjukhusjournaler, HANS advokat ville visst ha detta men icke säger jag, allt sånt här får ju gå genom min advokat. Tänk att jag lär svara sådär, "det får gå genom min advokat", det är verkligen helt overkligt på nåt vis fastän det är såå verkliget för mig, ja ni förstår mig nog.

HAN är alltså så sjuk så han verkligen tror vi haft värsta livet ihop, helt sanslöst!
Och hur rimmar hans då, i ena meningen har vi varit värsta kärleksparet och i nästa ska jag ha salgit honom sönder och fördärvad!?

Ja, som jag sagt innan, det är så mycketr som nu ska nystas upp och jag blir mer och mer medveten om vilken prövning det hela blir men vad taggad jag är för HAN ska då få det han förtjänar nu!

En till som är himla patetisk är en annan kille jag haft lite att gjort med. En som jag var tillsammans med för att tag sen men som sen grundlurade mig om typ hela hans liv då allt visade sig vara lögn. Jag bröt tvärt och har sen dess inte pratat med honom då jag inte velat. Jag har varit lite fundersam på hans ev inblanding i det hela då det var så mycket skumt med honom och hela hans sätt. Polisen har sen på min begäran pratat med honom men fann inget som pekade på att han var inblandad. Bara det där att polisen ringt honom kan jag finna vara lite småkul för det förtjänar han minsann :P Kan allt tro han blev lite nervös då!
Efter det fick jag sen ett mess där han bedyrade hela sin oskuld, att han aldrig skulle göra nåt sånt då han ju bara blev så kär i mig men att det hela blev lite fel osv...Bla bla!

Fick ett till där han än en gång poängterar sin oskuld, han vet nu verkligen hur tufft jag har det och får med rättegången och allt, att han inte hört av sig innan pga att han var medveten om hur arg han gjorde mig. Men han älskar ju bara mig och vill finnas vid min sida bara jag vill igen...haha vilken patetisk en! Tror han att jag bara väntat på honom eller!?

Tänk vilka konstiga människor det finns!

Och ryktet om att jag är fri och ledig igen sprider sig snabbt men nu ska jag inte ramla i fällan utan allt blir bara lättast om jag är själv och sen bara räknar med alla de mina, dem som jag verkligen kan räkna med!
Min teori om att killar just bara medför elände blir ju bevisat gång på gång så kanske det där klostret är svaret på mina problem en dag iaf :P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad skönt att höra att vittnet har dragit sig tillbaka!! Det är ju riktigt positivt för dig gumman, det där förlorar han mkt på då advokater mm drar öronen åt sig.,

Haha(förlåt att jag skrattar) men vilken värld lever den där "KARLN" i!??!

Vilken fantasivärld!! Men sånt där kan ju advokaten se i dina journaler..att det aldrig har hänt. Ja herre min gud..han kommer få sitta där o skämmas :D



Kramar

2011-01-20 @ 20:20:51
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0