Myshelg

Jag åkte ju då till min kompis H och hennes sambo i fredags och stannade sen tills idag och jag hade det lika bra och skoj där som vanligt :)
I fredags blev det klassiskt fredagsmys framför "Let´s dance", heja Bagge säger jag då bara, han har alltid varit en favvo hos mig då han ju bara är sådär snäll och kramgo :P
I Lördags, ja alltså igår jobbade H men dock bara till ett, fast hann ju såklart sakna henne ;)
Sen hade vi en riktigt lugn lördag, var inte ens utanför dörren tror jag, vi sträcktittade på våran favvo "Sjunde himlen", H har massa sässonger av det, älskar det och har jämt gjort! Vi varierade dock med första sässongen av "Tre kronor", jisses vilken nostalgikänsla man fick utav det :P
Behöver jag säga att jag och H har precis samma smak i sånt här med film/serier? :)
Och idag började vi med att softa och ligga till oss länge, skönt och precis vad jag behövde.
Sen var vi hos deras grannar på fika, ett par som jag aldrig träffat innan men när vi började prata så är jag och tjejen där uppväxta på samma ställe så hennes bror känner jag mycket väl till då han är i typ samma ålder som mig, vad världen är liten!
Hade jätte trevligt och social/oblyg som jag är tyckte jag bara det var skoj med nya ansikten och namn :)
Och i eftermiddags åkte jag då hem igen så min helg har varit kanon med andra ord. Vi tre, alltså jag, H och hennes sambo klickar bra ihop så vi stortrivs tillsammans, vi lever som i ett riktigt kollektiv och jag känner mig då hemma där, skönt eftersom jag är tvungen till att variera mina ställen.

Sen jag kom hem har jag sen haft sällskap av min underbara syster yster och så ett par killkompisar till oss. Vi spelade spel, jag har alltid varit svag för allt sånt så trots att jag bara förlorade ikväll tycker jag det var kul :)
Sen kom vi att göra "Sanning eller konka" då A har det på sin mobil, visste inte ens att det fanns sådär, vi hade så himla kul. jag skrattade alltså så tårarna bara sprutade, vi tog den snuskiga versionen vilket bara blev ännu roligare, jag konstaterade att det minsann lär va rätt få som vågar sitta som vi gjorde och vara helt nyktra.
A är en sån som verkligen inte har några som helst gränser så allt kan komma från honom och då menar jag verkligen allt! ;)
Han konstaterade att det minsann är bra att jag numera är singel då det hela lätt hade kunnat bli kluvet annars, haha :P
Jag som så lätt blir generad utav sånt här just har då suttit med illröda kinder typ hela tiden, hihi!

Så jag fick alltså ett superkul slut på en superfin helg, perfekt ju!
Tack till alla er som gjort denna helg så bra för mig, ni vet ju att jag verkligen var i behov av det för att fixa morgondagen med allt det nu innebär.
Ni är bäst! <3
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Det låter som du har haft en kanonhelg vännen! Härligt, det är du verkligen värd. Tre kronor var verkligen längesedan man såg. Jag och Niklas pratade om den serien senast i fredags då vi tittade på Adam & Eva med Filippa. Vi tyckte en kille i filmen var så himla lik en som var med i Tre Kronor, vi kom inte på vad han hette så jag var illa tvungen att ta mobilen och goggla på det. Kom fram till att det var Klimax vi menade :-D



Lycka till imorgon och hoppas det går bra när du träffar advokaten!



Kramar på dig

2011-01-23 @ 22:45:08
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0