Lista

I brist på sömn som kan infinna sig gör jag en sån här tänkte jag :)

Senaste:
* Kompis (ar) du träffade- Alla på kalaset igår så det var många nära o kära.
* Personen du pratade med- Pappa igårkväll.
* Du fick sms av- Min kompis H.
* Du kramade- Min äldsta brorson igår när jag skulle åka hem från hans kalas.

Idag:
* Kläder- Grå/lila fleecedress som jag alltså använder som pyjams, en tunn långärmad jamaströja, raggsockar, en fleecejacka ovanpå dressen och trosor.
* Bättre än igår- Förhoppningsvis tar mina mediciner bättre idag

Imorgon:
* Är det- Måndag den 31 och sista dagen i Januari 2011, inte klokt!
* Planer- Får väl infinna mig på sjukhuset eller min VC antar jag.
* Något tråkigt som häner- Just nämda ovanför.

Favorit:
*Nummer- 6, japp har alltid varit mitt turnr fast vet egentligen inte om jag har några konkreta bevis för det :P
* Färg- Rosa
* Årstid- Sommar som jag för övrigt vill ha nu!
* Saknar du någon? Japp många.
* Humör just nu- Trött!

Frågor och svar:
* Det första du gjorde idag? Tog astmamedicin.
* Vad åt du sist? En leverpastejmacka.
* Vad irreterar du dig på? Orättvisan i vår värld.
* Tror du på distansförhållanden? Kan väl funka men är dock jobbigt och frestar nog rätt hårt.
* Vem tänker du på just nu? Min kompis som jag just nu skriver med på msn, en tjej som jämt får utstå en massa skit.
* Tror du den person även tänker på dig? Det skrev hon nyss :)
* Vart reste du sist? Lär väl varit trippen till Danmark.
* Vad gjorde du igår? Var på sjukhuset och på kalas.
* Liknar du din mamma eller pappa? Brukar få höra båda men mest pappa och absolut till sättet plus att ögonen garanterat är från honom.
* Ler du ofta? Ja, jag brukar ha lätt för just det.
* Väl en; kärlek, skönhet eller kreavitet- Kärlek
* Önskar du dig nåt när du ser en fallande stjärna? Japp, ser dock inte det särskilt ofta men det har hänt en gång.
* I vems säng sov du i natten till igår? Min egen.
* Vilken färg har din tröja? Rosa, grå/lila och lila. Ja som jag skrev här uppe har jag ju tre på mig just nu.

Sorg:
* Har du nånsin gråtit så tårarna tagit slut? Ja.
* Har du gråtit dig till sömns? Ja.
* Gråter du när du skadar dig? Knappt gjort det iaf sen jag blev vuxen, alltså gråtit för det.

Lycka:
* Har någon annan än din familj sagt; jag älskar dig? Japp.
* Har du nånsin sagt; jag älskar dig och menat det? Vad är det för fråga då? Klart jag menar det när jag säger det!
* Har du en flick/pojkvän? Nix och så ska det minsann förbli då jag fått nog av allt vad killar heter! :P
* Är du nöjd med det? Var ju inte mitt beslut att bryta men med facit i hand så det bästa beslutet antar jag.
* Är du kär? Nix inte nu längre.

Hat:
* Vem hatar du? Hat är ett starkt ord men HONOM hatar jag då verkligen!
* Har du nånsin gjort en hat lista? Nej.
* Är du en mobbare? Nej aldrig!
* Har du varit så arg på nån så du börjat gråta? Ja verkligen.
* Har du blivit sviken nån gång? Jadå.

Nu ska jag slänga på lite mera kaffe :)
/Cornelia





Kommentarer
Postat av: Linda

Rolig lista :) Jag snor den!

2011-01-30 @ 10:41:02
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0