Ha, skam den som ger sig!

Ja först igår fick jag äntligen nån form av kontakt med G, tog bara en vecka så heja heja eller nåt.
Som ni vet så har detta stört mig för vad fasen, kan vi båda inte uppföra oss som vuxna människor...Jag retar mig verkligen på sånt sätt för visst är det väl det minsta man kan förvänta sig!?
Och jag har då försökt nå honom ang att försöka bestämma när jag ska och kan hämta mina saker. Hade det inte varit för det så hade jag bara struntat i vilket för vill han inte ens förklara varför det blev som det blev kan jag såklart inte tvinga honom heller men rätt ska va rätt så ger inte mig på den punkten om sakerna mina då.
Jag har som jag sagt innan verkligen gjort mitt bästa för att förstå, visa det osv men sen när det blir sådär så blir jag bara arg till slut och när jag sen blir riktigt arg kokar det ju bara över, vilket aldrig är bra såklart.
Jag vet att det inte är ens fel att två träts men som sagt, vad skulle jag gjort annorlunda då?!
Iaf fick jag då efter många om o men prata med honom, vet egentligen inte om jag blev nåt klokare av det men iaf, sakerna ska hämtas så jag bara kan få ett riktigt avslut på detta.
Jag har verkligen varken ork eller tid att lägga på sånt här barnsligt tjabb och det borde ju han veta kan man tycka då han verkligen vet hur jag har det och vad jag har som jag ist behöver lägga all min kraft på. Så visst är det illa men hur som helst så kan jag snart stryka ett streck över detta och vad skönt det ska bli!

Kanske det är den där "svåra misshandeln" jag står anmäld för som skrämt G med då, haha människor får kanske en annan respekt för mig på så vis :P
Jag brukar säga att jag är snäll och typ aldrig riktigt förbannad men dock bara mot dem som förtjänar det för jag är inte sån som tar skit jag inte anse mig ska ha. Jag har med alla år med en galning efter mig allt fått bra skinn på näsan men visst är det väl iaf nåt bra!?

Inatt fick jag en hyfsat bra natt och det känns genast att det gett resultat då jag såklart är piggare idag. Min lille pluttefis har däremot haft ännu en jobbig natt, stackars liten!
Jag var antagligen riktigt utmattad för jag har tom drömt mindre än vad jag brukar så nåt gott i det onda antar jag.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Skönt att fick kontakt med honom, nu kan du hämta sakerna och sedan gå vidare och lägga energin på det som väntar. Förhoppningsvis så kommer allting lätta sedan när bara rättegången är över!



Jag hoppas du får en lika bra natt nu som igår.



Kram och natti

2011-01-18 @ 23:15:08
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0