Fortfarande lite krasslig

Febern hänger kvar och är rätt hög men jag märker faktiskt inte av det sådär som jag nog egentligen borde (konstigt då jag ju i vanliga fall bara har runt 34, nu är det konstant över 39) Men tydligen är detta rätt vanligt för dem som har struma.
Jag blir inte liggandes av det men fryser grymt mycket (är så frusen i vanliga fall ju) får lätt huvudvärk och blir såklart lite tröttare. Vet ni att man drömmer mycket lättare när man har feber? Detta finns det bevis för då man ju sover lättare pga febern. Detta känner jag av och som ni vet så drömmer ju jag mycket även utan feber så detta är jobbigt. Plus att jag lär upp på natten för att ta Alvedon, sen är det inte lika lätt att somna om alla ggr. Idag gav jag upp sovandet vid halv sex tiden så får rätt långa dagar. Vilket såklart tar ut sin rätt!
Jag är även snuvig och lite sådär allmänt ur gängorna och detta måste ju bero på vaccinet men hur länge ska nu detta sitta i då? Ja, det återtsår väl att se antar jag.

Ikväll skulle ju jag ha fest med ett gäng kompisar, passa på nu när jag äntligen piggnat till från det vanliga men det gick ju si sådär, får ta det en annan dag.
Och imorgon är det kalas för min brorson som snart fyller år, hoppas jag inte blir sämre nu för då orkar jag nog ut dit iaf, en sväng åtminstone för som sagt, blir ju inte så himla sjuk av det hela trots allt.

Hoppas ni alla får en fin fredag med mycket av det obligatoriska fredagsmyset :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Men jag tycker du sällan blir påverkad utav febern..eller har jag fel då?

Ofta du kan vara upp på benen o så ju..

Oj 34 grader i vanliga fall :O det var inte mkt du! Får man det av struman?



Ja att man drömmer extra mkt av febern känner jag igen..likaså att man kan bli extra virrig o gå i sömnen o så. Min ena bror har alltid yrat väldigt vid febern, det gör han fortfarande. Haha en 2 meter, stor o lång karl yrar runt runt :D



Men C, imorrn ska väl inte min tös behöva gå i skolan iaf??!;)vi skyller på febern



Den otroligt fina rosa "tröjan" jag hade på mig på kortet är ett nattlinne :D så fint vet jag inte..men skönt att gå i på kvällen <3



Ha nu en fin kväll och synd att det inte blir nån fest ikväll..men det kommer säkert ett annat tillfälle som passar bättre.

Sen nu till att krya på dig tills imorrn!



Kramar

2011-01-28 @ 18:05:54
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Haha..okeey..eeh..nu är vi tyst om det där va ;)

2011-01-28 @ 18:41:53
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Hoppas du känner dig piggare nu. Synd att du inte kunde gå på festen, men får hoppas ni kan det e annan helg och att du kan gå.



Ha en fin lördag!



Kram

2011-01-29 @ 09:24:47
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0