Sjukhusbesök nr 2

Igår var jag på det andra sjukhusbesöket, var och träffade öronläkaren och så var jag på labb där de tog ännu fler rör med blod, är det konstigt att jag har blodbrist eller?!
Han, alltså öronläkaren konstaterade att utslagen som satt sig i öronen blivit rejält infekterade och de är hemskt svullna, både inuti och ner ända på käken.
Han spolade dem, lade i en massa medel, bakteriedödande, bedövningsgel m.m. Så efter det där kändes de rent av bra, har haft ständigt ont i över en mån nu så det var skönt men så kom det ikapp mig inatt...fick grymt ont när bedövningen släppte.
Men de ska förhoppningsvis bli bra nu, ska öka upp doseringen av salvan och ge det lite tid nu. Blir det sen inte bättre så sätter han in en antibiotikakur.

Efter det gick jag och strosade på sta`n och köpte resten av julklapparna. Så det blev en lång dag och en ännu längre natt.
Idag känns de inget vidare heller men som sagt får jag ge det lite tid nu då, bara det att jag är trött på det hela nu. Men nån gång lär det väl bli bra får jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja snart måste det bli bra ju! Jag hoppas du får en jättefin julhelg trots allt som är runtomkring.



Kramar

2011-12-23 @ 08:50:48
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0