Sista advent

Ja, det är det ju på söndag och jag frågar mig som vanligt, vart har tiden tagit vägen?
Jag är ute i illa tid med mycket tycker jag, jag som älskar att ha framförhållning och att va ute i god tid:)
Pyntat o klart har det iaf varit länge hos mig, endel julklappar (bara en pyttedel) är fixade och jag har oxå fixat undan endel julbak så visst hade det hela kunnat va värre.
Jag får lägga i slutspurten nästa vecka tänkte jag men måste försöka hitta lite energi till det. Hela tisdagen lär gå åt till sjukhuset då jag ska till Karlskrona, läkaren på hudmott ville ha dit mig så jag antar att det blir det där hudprovet m.m då då. Mina öron blir värre hela tiden och jag kan inte gapa över ett äppel nu, krisigt värre! :P

Min sömn blir hemskt påverkad av mina öron för jag som jämt ligger på sidan kan inte detta då båda öronen ömmar som tusan. Igår tog jag en extra värktabl så denna natten har iaf varit lite bättre men gav dock upp allt vad sovande heter redan vid halv sex imorse.
Att jag sen har blodbrist gör väl tröttheten värre men det får ju funka på nåt vis iaf. Antar att jag nog egentligen skulle behövt en tid hos min "häxa" men hon säger ju att jag alltid ska dit när det varit nån större undersökning eller så på sjukhuset och då är det inte särskilt klokt att åka dit innan tisdag men sen är det ju så tajt inpå julhelgen...Jaja får se hur det blir med det där.

Nu ska jag gå och försöka sparka igång kaminen :P
Ha en bra helg allihopa och glöm nu inte det fjärde och sista ljuset på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0