Dåligt med uppdateringar


Jag har inte tagit mig ork att uppdatera här, har varit lite för mycket med en massa strul här o där så det är därför helt enkelt.
Mitt mående är en enda röra kan man väl säg, de där utslagen som fortfarande spökar.
Jag fick ju prickar även i mina öron, detta fick jag en behandling för men som inte hjälpte riktigt, efter jag tagit färdigt dropparna fick jag mer och mer ont igen. Var hos min dr igen och fick en ny sort jag skulle droppa med men inte heller den hjälpte.
Så fick ge mig iväg igår igen då jag nu inte ens kan gapa riktigt, öronen är hemskt svullna inuti och utanpå oxå så nu fick jag en likadan salva som jag hade först och så en akutremiss till öronkliniken på sjukhuset.
Läkaren från Karlskrona ringde mig förra veckan, hon ringde ang proverna då mitt blodvärde sjunkit ännu merra och så ville hon reka läget, hon ville ta ett nytt och större hudprov då resultatet av det första var tvetydigt...vet inte vad hon menar med det men hon skulle prata med en dr till och sen höra av sig igen. Hon blev bekymrad över hur utslagen nu påverkar organen, så som mina öron :s
För de fortsätter att komma men salvan jag fick hjälper och ändringen av allergitabl funkar bättre men hur länge ska det fortsätta?
Hopplöst trist och jag förstår då inte vad det beror på?!

Öronen är så ömma så jag kan inte ligga på sidan och sova, nåt jag jämt gör så nätterna är jobbiga och sen magvärken ovanpå det...Ja det rullar på men åt fel håll tyvärr.
Tröttsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0