Trevlig helg

I fredags åkte jag till mitt ex G där jag tillsammans med min H och hennes sambo åt middag och sen blev det sällskapspel hela kvällen lång, hade det såklart super trevligt :)
Det blev som så att jag stannade kvar över natten så spenderade gårdagen med honom oxå då :)
Sen var det till att hem och i praktiken bara vända för att fixa mig i ordning för en födelsedagsfest som gick av stapeln igårkväll.
Jag hade det super trevligt även igår och har idag mått bra fastän jag då drack endel, var jätte länge sen jag drack så det var gott :)
Idag har jag sen varit ute det mesta av dagen, imorse var det grått och trist så hade från början tänkt spendera dagen till att städa inne men tänkte sen om då jag ju såklart vill passa på att suga åt mig av den underbara solen.
Sen så kom min kusin med en del av sin familj och min moster hit på middag nu ikväll så även denna dag har bara varit bra och sådär skön :)
Ja, kort och gott så har jag haft en super bra helg!
Nu tror jag att jag faktiskt iaf ska göra ett nytt försök med den där städningen :P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Du verkar haft en supertrevlig helg, härligt! Jag vill också dricka lite alkohol. Är så sugen på ett glas vitt eller en kall öl....Men det får vänta ett tag till :-)



Ha det så bra vännen!



Kram

2011-04-17 @ 23:46:05
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0