Tema, dag 15; mina drömmar

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men mina drömmar är ju det där klassiska, att allt i livet blir som jag vill :)
* Vill bli frisk, eller iaf betydligt stabilare i mitt mående, tror inte jag längre kan våga hoppas på att en dag bli helt smärtfri och sådär.

* Jag vill också att jag ska få den utbildning jag alltid velat ha, blir inom barnbranchen, när jag var liten ville jag bli dagisfröken och det stämmer bra ännu men sen jag själv blev sjuk har jag varit mer inne på att villa jobba med barn som har särskilda behov eller på ett barnsjukhus t.ex.

* Jag vill leva lyckligt och bra med G vid min sida och en blivande familj en vacker dag.

* Jag vill även att alla de mina ska få leva bra och lyckligt och få vara friska.

* Jag vill oxå såklart att HAN ska få ett rejält straff och sen låta mig få vara ifred.

Ja, detta var iaf det stora hela :)
Jag är en sann optimist som lever på mitt hopp så visst är jag övertygad om att det en dag blir som jag vill.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart det en dag blir som du önskar gumman :)

2010-12-22 @ 12:49:18
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0