GLAD!

Jag är fortfarande helt salig över gårdagens besked, gud så gott jag sov inatt pga detta, är ju betydligt lugnare i mitt sinne nu. SKÖNT!
Dock finns det ju tyvärr fortfarande endel att se upp för men iaf, HAN är inom lås och bom, där han hör hemma!
Där kan han sitta över alla helger nu, det jäkla kräket! Han förtjänar då det!!!

Jag vet att många av er undrar endel om alla detljer men ska återkomma om det. En annan dag då jag knappt hinner nu. Men lovar, det kommer Linda ;)

Ikväll ska jag äntligen få träffa G, en vecka sen sist nu när jag varit så sjuk och allt.
Har saknat honom så och ikväll ska vi fira genom att gå ut och äta. Jag, han och ett par väligt fina vänner till mig. Ska bli supertrevligt :)

Önskar er en fin helg!
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0