Glad påsk!

Dagarna rullar på, jag är nästan helt klar i nya lyan och trivs redan bättre i den änden än förra så toppen :)
Jag drog på mig en dunderförkylning i helgen som sen satte sig rejält på mitt öra och min hals, kraxat som en kråka hela veckan. Jobbigt för en pratglad när rösten kärvar :P
Jag gick till min läkare i tisdags då jag var rädd för att jag hade fått en öroninfl igen men det hade klarat sig. Dock en infl på hörselgången och rejält exem så fick några starka kortsondroppar att droppa i. Känns redan lite bättre så mer krut i dem än den där salvan jag brukar få för samma problem.
Sen skulle jag öka upp mina astmamediciner och hostmedicinen då det var en hel del rossel på lungorna, blir lätt det på mig pga astman.
Fick jag sen feber skulle jag återkomma men jag mår lite bättre nu som sagt så ska nog bli bra.
Dock blev jag helt andfådd av att traska en sväng och baka lite bullar så bra är det då inte än.
 
Påsken är här och jag som köpt hem godis ifall det skulle komma några påskakärringar väntar förtvivlat :P
Imorgon ska jag till Carola, avnjuta en middag och massa babbel hela kvällen lång.
På lördag blir det påskmat här hemma med nära och kära och på söndag ska jag hem och få middag hos Christian. Ja, jag som inte äter vanlig middag längre blir bjuden hela tiden haha :P
Får göra lite undantag i helgen, är det påsk så är det ju liksom.
Dock skippar jag påskgodiset, så det mumsandet får va till jul istället.
 
Jag hoppas ni alla får en bra helg! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0