Full rulle

Igår kom Melwin, riktigt härligt att få honom här då det inte längre är alls ofta han är här. Nattiset är ju igång så nu har de det lättare med allt där.
Men nu var det dax och jag älskar ju verkligen att ha ungar runt mig, balsam för själen som jag brukar säg :)
Han och jag är rätt tajta och han ska göra som jag gör, hjälpa mig (han är så omsorgsfull) prata en massa och gärna hela tiden, såklart :P
Energi till tusen vilket ju hör till!
Han har sovit här inatt så tidigt imorse vaknade jag när han vaknade men då klockan bara var sex ville jag gärna sova lite mera så jag låg kvar och blundade. Han började prata tyst för sig själv och hade djupa små gulliga funderingar så inte kunde jag hålla msaken så värst länge :)
Vaknade till ordentligt gjorde vi med hjälp av tvmys och kaffe för mig då då.
Och efter alla diverse morgonbestyr fick vi främmat, Melissa och hennes lille Zeb kom redan i förmiddags för fika. Melwin gillade helt klart att få hit en liten kompis, de har aldrig träffats förut men han är himla söt emot de mindre barnen så sen blev det full rulle här hela förmiddagen.
En massa babblande och skratt, precis vad jag behövde!
 
Ska dock erkänna att när samtliga lämnat huset här var jag totalt slut och ont hade jag så tog en tablett och gick för att sova. Men det där sovandet är inte riktigt på min sida just nu. Värken ställer till det mycket och jag sover jätte oroligt och bara fyra fem timmar. Jag är så fruktansvärt trött och vill helst bara sova och sova...Gör verkligen allt jag kan för att få upp  mina prover men inte har det gett någon effekt ännu.
Sov dock igen si sådär en halvtimme innan idag och sen får jag hoppas på mer sömn inatt. När jag tar tabletterna brukar jag sova bättre så får hoppas på det. Ska ju dock egentligen inte ta några pga mina levervärden, ja tabl är ju inget bra i vilket fall men vad gör man? Blir så lätt en ond cirkel av alltihopa.
 
Nu blir det en lugn hemmakväll, ska ladda med kraft för att iväg på ett kalas imorgonkväll. Min "lilla" kusin är tio år fyllda så han ska firas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0