Flytt igen

I helgen har jag flyttat, ja igen fast det hela var ju planerat ända från början. Skulle bara in på andra sidan väggen så inte särskilt långt. Dock var jag ju övertygad om att jag skulle vara bra i mitt knä tills det var dax.
Men än en gång kunde jag förlita mig på de fina människor jag har bakom mig så det gick bra trots allt. Vi fick över alla grejer i fredags och igår städade jag och lämnade nyckeln dit.
Lägenheterna är likadana fast spegelvända men denna är faktiskt bättre, mer symmetrisk på nåt vis med möblerna och så.
Än är inte allt klart men det ser helt okej ut iaf så blir nog bra i slutänden :)
Och i fredagskväll tog vi en liten inflyttningsfest, ingen mening att spilla nån tid haha :P
Vi var ett trevligt gäng på si sådär sju åtta personer, hade det jätteskoj och det slank ner lite go dricka också. Evigheter sen  och efter en vecka med diet tyckte jag att jag var värd det haha ;P
 
Ja, diet går jag ju på nu som sagt.
Måste göra nåt drastiskt för att försöka gå ner i vikt. Jag äter Allevo, två mål om dagen och så ett mål med kött/fisk/kyckling och massor grönsaker till. Alltså ingen potatis, ris eller pasta. Inte heller något bröd eller mjöl.
På helgen unnar jag dock mig nåt mer men det har inte varit så mycket i helgen, ja skulle väl va cidern och det i fredags förstås :P
 
Det där med soppor funkar bra för mig för jag är ändå aldrig hungrig och jag har inte jättemycket sötsug eller, har även dragit ner på min frukt.
Sen får vi se om detta ger resultat.
 
Nu är jag rätt mör, blivit genomförkyld och kraxar som en kråka gör jag. För en som gillar att prata är det inget kul när inte rösten håller!
Har också rätt ont efter allt flyttstök nu så ska slänga mig i sängen med lite hästlinement och min sköna ärtkudde.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0