Min lägenhet

Jag har fått önskemål om att visa bilder på mitt nya ställe, så tänkte bjuda på lite av det då så håll tillgodo Linda :)
Bor alltså i en etta med sovloft och pentry.
Det är på markplan, som tur är!
Jag är inte klar ännu men det tar sig och jag stortrivs. Gillar läget och väntar på att kunna slippa kryckorna så jag kan gå och se mig omkring bättre. Helt ny by ju så spännande :)
Jag har tagit bilder från lite olika vinklar och på endel har jag en vit fläck jag inte kan hitta någon logisk förklaring till...Rätt häftigt, kanske det är som så att jag inte bor helt själv? Är det nån som huserar på mitt loft? Kanske tur att jag inte kommer upp där haha ;P

Har ni sett vilka fina tavlor jag satt upp där ovanför hyllan? Haha, fick ett förslag om att sätta in foto där och scrappa runt det lite, för ramen har jag ju;)
Som sagt är det bara ett pentry med två plattor och så har jag fixat en liten ugn också. Klarar sig rätt bra på det tror jag :)
Här såg jag den där fläcken första gången, där ovanför gardinerna.
Loftet är rätt stort säger dem för själv har jag inte ens kunnat gå upp dit. Blir nog mest som förvaringsplats då jag inte kan med den där trappen riktigt, även när mitt knä är bra igen så är ju mitt högra ben lite si sådär så vill just inte springa där för ofta. Men saker har jag gott om och då även massa lådor så bra att ställa undan allt på.  
Här syns den där fläcken igen.
Medan det inte syns nåt alls här, för det där vita som är ovanför tomtarna är efter en tavla.
Konstigt alltså!
Kanske det är som du sa Linda, att Anita vill va med på ett hörn. Ja, det är en tanke jag tycker om iaf <3
 
Ja, nu vet ni hur jag har det, är alltså ett rött hus med två lägenheter så en i varje ände.
Och så ligger det då granne med mammas och pappas nya hus.
Perfekt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå tack! Va kul att du la ut lite bilder :) ser ut som ett
Mysigt kryp-in :) Jag tror det är bra för dig att få "börja om" på ett helt nytt ställe! Där kommer du få det bra :) Jag tror stenhårt på Anita <3

2013-01-10 @ 22:26:04
URL: http://Vimsmajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0