Första veckan på 2013

Jösses vad tiden går, en första vecka på 2013 är nu här.
Vi började, eller ja den andra, med att fira Martina och Jimmy som fyller år samma dag, lika gamla är dem med så rätt häftigt. Trevligt att för en gång skull kunna fira med dem på deras dag :)
Sen har första veckan såklart präglats av mycket umgänge med just Martina och dem. Folk har kommit och gått, alla som vill reka in nya stället, träffa Martina och dem osv. Full rulle just hela tiden.
Jag har också fått sticka iväg på en MR av mitt knä, måtte miniskern vara hel! Sjukgymnasten har jag också träffat och det hela med mitt knä går framåt men sakta. Segt elände men det går på rätt håll iaf.
Jag har också träffat Anitas man och en av hennes döttrar, jobbigt det där besöket måste jag säg. Jag har liksom aldrig varit där om inte Anita varit där.
Sen är det då flytten, ja det blir aldrig riktigt klart känns det som men det nya är toppen. Stortrivs och när allt bara hunnit lägga sig blir det ännu bättre.
I lördags kväll var det sen dax att vinka av storasyster med familj, det där blir just bara jobbigare och jobbigare känns det om. Så trist med det långa avståndet oss emellan. Och nu dröjer det ett bra tag till nästa gång, alltför länge liksom.
Idag är det sen då hela tio år sedan vår värld förlorade fina Ola, alltför tidigt och alltför tragiskt. Tänker extra på honom idag!
 
Ja, det var en sammanfattning av min vecka.
I dagarna väntar jag på ett svar av röntgen, ska träffa sjukgymnasten igen, gå på begravning. Usch ja, inte konstigt att jag är totalt slut som artist. Allt börjar då ta ut sin rätt. 
 
Fick idag ett skoj besked av storasyster så dagen blev ändå lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0