Totalt slut som artist!

I torsdags var jag hos min "häxa", var evigheter sen sist och som jag anade var mina värden nere i botten. Varit mycket efter vurpan och så, så inte så konstigt.
Jag fick en rätt rejäl behandling och behöver en tid till. Efter det har jag sen varit helt slut och är fortfarande. Känns som om allt kommer ikapp mig nu :S
Jag orkar knappt hänga ihop och fick t.o.m avboka barndopet för Olivia jag igår var bjuden på. Ledsamt!
Fick så även avboka den tandläkartid jag imorse hade, så det funkar just inget vidare nu alltså.
Jag gjorde ju ännu en vurpa i helgen, dock betydligt mildare än sist men fastän jag verkligen gjorde mitt bästa för att rädda knät fick det en smäll, även ryggen och hela sidan på mig som nu är rätt färgglad.
Knät kuggar över en hel del ännu och därför går jag med kryckorna ute, dock hjälpte inte det denna gången för kom precis innanför dörren och samtidigt som det kuggade halkade jag så föll som en fura. Och genast så svullnade mitt ben mer, idag som först kan jag få på skon, om jag "kränger" på den.
Är totalt slut i både kropp och själ, min vanliga värk har tagit hemskt mycket stryk nu, händerna av kryckorna osv...Ja, kul värre haha! Så nog behöver jag ännu en behandling.
 
Softar hela dagen lång är vad jag gör, samlar kraft till morgondagen då jag ska till sjukhuset i Karlskrona. Ska prova ut ett knäskydd, äntligen säger jag då bara för tror jag är i stort behov av ett sånt. Skulle nog egentligen haft det för länge sen, min dr i Karlshamn trodde min dr i Karlskrona skrev ut en remiss på ett sånt i samband med när jag blev utskriven från lasarettet. Därför har det då dröjt, hela benet är fortfarande så väldigt snett :S Är rädd för att det liksom kommer fastna i det läget men får hoppas på det bästa. Ser liksom fortfarande ut som att knäskålen sitter fel, ger förhoppningsvis sig med tiden.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0