Lite bloggtorka

Jag uppdaterar inte superofta här för tillfället. Allt rullar liksom på i en rasande takt så jobbar mest med att hinna med :)
Efter vi ökade upp tiderna i skolan går ju dagen ännu fortare och orken är såklart mindre för blir rätt långa dagar med buss och allt.
Vilan jag hade i flera dagar förra veckan gjorde gott, var nog i stort behov av det.
Jag har sen varit i skolan som vanligt men idag var det hemstudier som gällde då ledarna hade möten och grej.
 
Så dagen har jag spenderat med Christian och i Kristianstad, shoppat och bara strosat runt. Hittade en hel del och fina presenter till nästa helg då jag ska på namngivningsfest. Vi avslutade sen vår dag med att äta på en jättehärlig (relativt ny) restaurang. Vilken god mat dem har där så matkoma var det som gällde sen :P
 
Nu är jag helt slut och ont i foten har jag, den svullnar nåt hemskt på kvällarna, nu sen jag släppte kryckorna så blir väl av ansträngningen.
Jag har fortfarande hemska problem med huvudvärk men migränen har iaf hållt sig i schack, dock ska jag iväg på fredag för att kolla mitt blodvärde. Tidigare än vad som var tanken, just för att jag är väldigt trött och för att huvudvärk är ett problem ofta nu. Då det spökat så hemskt hela året är det lika så bra.
 
Ja, det hela rullar på som sagt och måste också bara tala om hur innerligt glad jag är för mina kurskamrater, gud vilket tajt gäng vi blivit och vilka underbara människor jag fått in i mitt liv. Så tacksam!
Igår när vi hade slutat följde jag med en av de där härliga hem, skulle köpa jultidingar av hennes tös och stannade nästan hela kvällen. Jättetrevligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0