Kryckfri

Efter fyra veckor på kryckor har äntligen min fot läkt så pass så jag nu kan gå utan. Äntligen!
Jag haltar rätt mycket och ont gör det men i alla fall. Sakta men säkert!
Mina handleder har tagit mycket stryk, särskilt den jag opererat, den bråkar mycket nu. Så pass så jag inte längre kan använda den riktigt. Men detta lär ju säkert gå över nu, de har blivit överansträngda, såklart.
 
Idag fick jag bli hemma, trist. Jag vaknade tidigt imorse av en grym migrän, haft mycket av den varan på sistone.
Och min vanliga värk är just nu oxå mer besvärlig, de håller på att mixtra med mina mediciner så säkert därför.
Så jag var uppe imorse och tog mina mediciner och så då ett nässpray för migränen och sen landade jag i sängen igen. Sov i nästan två timmar så det var ett smart drag att stanna hemma idag.
Jag har faktiskt sovit ännu mera sen, efter lunchen. Är så himla trött tycker jag.
Nu börjar jag dock bli rastlös av att bara varit slö hela dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att läsa att din fot börjar bli bättre ! Skönt för handlederna att slippa de där kryckorna !
Hoppas du mår bättre nu med värk o migrän o allt :S Tyckte jag såg på fb att du var i skolan idag iaf :)

Tack för dina kommentarer hos mig <3 Ja du, nu är det ingen vila längre inte. Praktiserar var o vareviga dag;) fast idag är jag ledig :D
Nästa vecka ledig torsd o fred men då jobbar jag helgen där istället. Jag gör 36 h/v
Sen börjar skolan 17e okt igen, då blir det som vanligt med en gång i veckan men en massa hemarbete istället..vet inte vad som är bäst ?;)
Det är roligt bägge två, på sitt sätt!
Men du kan tro att både jag o Lovisa var helt döa när klockan ringde 05.45 igår :P å jag hade ooont i fötter o ben igårkväll! Men det ger mig massor, så goa de där gamlingarna :) skrattade massor igår, MED dom :) Kram

2012-09-18 @ 13:08:21
Postat av: Linda

Ibland blir jag anonym ;)

2012-09-18 @ 13:08:49
URL: http://vimsmaja.blogg.se
Postat av: Maritha

Skönt att foten börjar bli bättre, händerna mår nog säkert också bättre nu, när de slipper kryckorna! För övrigt skulle jag själv ha kunnat skriva inlägget; haft nästan daglig migrän det sista, och håller på att trappa ner medicinerna, så övrig värk är också värre..:/ Kram!

2012-09-18 @ 17:56:43
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0