Jag repar mig

Ja, jag börjar pignna till. Blev feberfri i veckan och både örat och bihålorna känns bättre, dock har jag hemskt ont  emellanåt så drygt elände helt klart.
Jag får ont i magen av Antibiotikan och tar fyra tabl om dagen så inget kul alls, och fyra dagar kvar av kuren.
Jag konstaterade precis att detta är sjätte öroninflammationen på ett år, inte klokt. Det är den där borrelian som fördärvat mitt öra fulllständigt.
Får avakta några veckor efter den här sista kuren och har det då inte blivit bättre än vad det var nu innan får jag ha läkaren till att kolla upp det riktigt, han sa ifrån om det nu när jag vär där men sen så länge det är inflammerat kan de ju just inte göra så mycket. 
Min hörsel blir kanske helt enkelt inte vad den en gång varit men det kan jag leva med, är värre med den ständigt spruckna trumhinnan. För det gör alltid lite ont i det örat, blir lätt inflammerat osv.
Innan jag fick borrelian har jag knappt haft nån öroninfl över huvud taget, högst en i hela mitt liv så stor skillnad helt klart.
Får se och hoppas på det bästa!
 
Så mina dagar har varit hemskt lugna nu, har inte varit i skolan på hela veckan, som tur var så var det hemstudier i både torsdags och fredags, så då missade jag inte så mycket.
Så nu skanar jag alla fina där inne mycket, hoppas och har som mål att orka med den här veckan så jag hoppas det går vägen.
Är för rastlös av att gå hemma nu och då kursen snart är slut vill jag ju verkligen inte missa något.
 
Så idag ska jag bara ta det lugnt. Orkar ju inte ens vara upp en hel dag men blir väl trött av både infektionerna och av tabletterna skulle jag tro.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0