Är det inte det ena, så är det då det andra

I torsdags förra veckan fick jag gå hem tidigare ifrån kursen, var hemskt risig och så hade jag migrän.
Efter ett migränspray och sömn kändes det sen något bättre, iaf migränen.
Därför var min förhoppning om att jag skulle kunna ta nya tag på fredagen men icke, förkyld, febrig och allmänt risig så fick va hemma då oxå.
Dett har sen hållt i sig, så i måndgas var jag på vårdcentralen där min dr konstaterade en öroninflammation plus en bihåleinfl, inte konstigt att jag var så risig och hade ont i både örat och av bihålorna.
Så en kur med antibiotika blev det och sen sa han att om mitt öra fortfarande inte är okej efter en månad eller så får jag höra av mig. Det är ju mitt dåliga öra, sen jag fick borrelian i det har det liksom aldrig hämtat sig, blir ju inflammerat för ingenting, hör jättedåligt och min trumhinna läker aldrig.
Varenda gång jag nyser gör det fruktansvärt ont och så går det liksom in i huvudet. Kan ju inte tryckutjämna över huvud taget.
Yr är jag men allt detta plus hög feber bidrar ju till det. Plus att det går virus på skolan där just yrsel är ett problem. Alla är nästan sjuka där inne.
 
Mitt blodvärde är iaf helt okej så skönt att nåt funkar som det ska i min kropp.
Antibiotikan är dryg då den redan ställt till det för min mage, får så ont och det hörs ut som det åskar i den. Och så ska jag ta den i så många dagar till :S
Men med hjälp av den kuren borde jag ju iaf bli bättre och feberfri snart så bara till att försöka gilla läget. Men det är drygt nu för tycker det har varit rätt mycket på sistone.
 
Och så stör det mig att jag missar så mycket på kursen, vill ju bara dit!
Ja, det blev bara gnäll här idag men iaf.
 
Nu ska jag ramla i säng och så hoppas jag på att orken kommer så jag snart kan ta nya friska tag.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman <3 Krya på dig ! MAn blir ju så frustrerad när man måste vara hemma o man inte har tid till det.
Inte kul att missa en massa saker och du som trivs så bra där med ! Har du förresten hört nå mer om praktikplats? Eller ska ni skjuta på det?
Hur länge till ska du gå kursen?
Jag minns att du hade skrivit frågor hos mig men tror du jag kommer ihåg dom nu? :O
Kramar

2012-09-26 @ 12:44:07
URL: http://vimsmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0