Trött

Jag är verkligen inne i en dålig sovperiod nu, det är mycket mardrömmar som stör mig. Och som jag hatar det, att jag vaknar och är helt skärrad, svårt att bara somna om då. Sen känner jag att jag verkligen bara måste göra det då larmet ringer alltför snart...Sen vaknar jag av att jag har ont ist, händerna domnar som bara den så fort jag ligger lite på dem, jag som alltid ligger på sidan, och så är det min vanliga värk. Var en jobbig dag igår med den och då jag inte kan ta mina värktabl blir det extra jobbigt.
Har ju länge stått på Tradolanen vid behov men det var ju av dem jag fick såna problem med nässelutslag och sådär förra vintern. Jag vet av erfarenhet att det ibland kan bli så för att jag ätit dem för länge liksom, har jag sen en period då jag klarar mig utan kan det funka igen sen. Tror kroppen får nog på nåt vis för de är ju rätt starka.
Men då jag hade stora problem och då hudbiopsin visade på läkemedelsallergi vet jag inte om jag vågar testa igen.
Och vad finns då? Ja, Alvedon är det kvar som jag tål för är ju sen innan allergisk mot annat också. Alvedon hjälper mig bara om jag har huvudvärk så inte mycket att komma med. Tar visserligen det rätt ofta ändå, för just huvudvärken.
Min dr ska ringa mig idag så får jag se vad han säger om det hela för det här funkar inte så jättebra.
Måste också antagligen börja med nån vätskedrivande för jösses vad mina fötter svullnar. Blivit värre när jag höjde upp Neurontinen.
 
Jaja, som tur är så är man ju rätt van vid att ha ont så klarar ju mig ändå liksom.
Dax att göra sig i ordning inför ännu en dag på kursen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0